Monday 30 July 2012

Video Projek Depu - Blogger Cabar Husam Supaya Saman


Pada minggu lalu Krew Kelantan Cyber Warriors (KCW Squad)  turun membuat liputan berkaitan isu projek depu yang menjadi tanda tanya seluruh rakyat di Malaysia terutamanya rakyat di Negeri Kelantan Darul Naim. Projek depu yang diilhamkan oleh Exco Kewangan Kerajaan Negeri Kelantan Datuk Husam Musa ini terletak di Gua Musang.

Gk bersama blogger AmboOrang Kampung, taiko Mr Roza serta dibantu dua yang lain bersama meredah belantara tanpa sebarang papan tanda untuk sampai di ladang yang penuh misteri ini. Agak sukar ke ladang ini sepertimana sukarnya untuk mempercayai Husam Musa, jalan menuju ke tapak ini tidak punyai penduduk dan juga tidak punyai rangkaian celular. Bayangkanlah Adun dan Penggawa sendiri pun tidak tahu akan kewujudannya.

Alang-alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan, alang-alang turun berjuang sampai juga ke projek Husam, setibanya kami turut membuat rakaman ke seluruh kawasan tapak dan menemuramah pekerja PMBK merangkap 'Supervisor' di projek depu ini. Segala maklumat berkaitan projek depu telah kami rekod untuk dipersembahkan kepada seluruh rakyat Kelantan bagi tujuan penilaian terhadap kata-kata pemimpin yang bakal dipilih oleh mereka.... Selanjutnya Disini

No comments:

Post a Comment