Wednesday 6 March 2013

TANYA SAMA ANWAR ?



Tanya sama Anwar kenapa gelabah,
Nanti jawab Anwar lobang dah pecaaaaaaaah.....

Hari semakin terang so tak perlu lagi laaa nak berlakon hari masih gelap.Awal - awal lagi si bangsat ni dah menyanyi.Musibat bin haramjadah @ kaki spin ni tak habis - habis nak buat silap mata.Hamlau ni aku rasa
sakit jiwa laaaa... Bukan sekali tapi berkali - kali dia nyanyikan lagu ni buat santapan telinga penyokong2 tegar dia.

Rakaman video kat You Tube ni pun mesti dia akan kata orang UMNO dan BN yang buat.Penderhaka bangsa dan NEGARA ni elok rasanya kalau kita halau keluar terus dari MALAYSIA...

Banyak perkara huru - hara si LAHANAT ni dah buat.Dari hari ke hari aku tengok virus anjing gila kat kepala hotak dia makin menggila.Kerana gilakan  pangkat dan kuasa tanpa teragak - agak kau main gila tanpa memikirkan Siapa Sebenarnya Rakyat Sabah .

WEI SYAITAN BERTOPENG MANUSIA !!!
Bumi MALAYSIA bumi berdaulat.Kemana kau buangkan 5 Perinsip Rukun Negara.Kemana sudah  kau buangkan KEPERCAYAAN KEPADA RAJA DAN NEGARA dan juga KEDAULATAN UNDANG - UNDANG !!!.

Nur Misuari kawan baik @ rakan subahat Anwar dengan tenang dan bersahaja tawarkan diri untuk jadi orang tengah selepas pegawai dan Anggota dari Unit Keselamatan Negara kita di bunuh dalam satu serang hendap.Mengapa tidak maju kehadapan ketika Kerajaan kita memberikan tawaran untuk berunding dalam menanganni isu ini tanpa pertumpahan darah. Mengapakah pula Pengerusi MNLF ini tanpa rasa malu memberikan amaran untuk menghantar askar - askarnya ke Sabah sekiranya lanun - lanun sulu tercedera atau terbunuh dalam kejadian berdarah di Lahad Datu.

Sandiwara apa lagi yang ingin di lakonkan.Banyak benar bukti yang telah terhidang di mata masyarakat hari ini.Walhal sumber dari perisikan Filipina yang di dedahkan oleh agensi media antarabangsa Reuters mengesahkan bahawa Misuari dan Anwar terlibat.Tak masuk dek akal tempoh 21hari yang kita beri tidak cukup untuk berfikir dan membuat satu keputusan.


Setelah Misuari mendakwa Datuk Seri Najib Tun Razak terlibat dalam agenda politik kotor ini, untuk apa beliau maju kehadapan untuk menjadi orang tengah kepada tentera penceroboh.Oleh kerana di sebabkan drama bodoh inilah Pentadbiran Negara kita telah menutup pintu rundingan dan demi KEDAULATAN NEGARA kita, pengajaran yang sewajarnya harus diberikan.Bagi aku inilah satu lagi pentas wayang politik arahan Anwar Ibrahim.

Biar apapun ancaman dan tentangan yang datang aku percaya dengan izin ALLAH rakyat akan tetap bersatu
demi keamanan dan kesejahteraan MALAYSIA tercinta.Bangsa kita bukan jenis suka berperang kerana bangsa kita maunya damai.Kerana itu siapa saja yang datang kita terima tanpa olah.Kita tidak membalas bunuh meski Pahlawan kita telah dibunuh kejam. Kita sebagai bangsa yang berdaulat berpijak dan berdiri teguh di bumi kita kerana disini kita dilahirkan dan disini jugalah hendaknya kita mati dan disemadikan.

Kita bukan bangsa penakut dan kita bukan bangsa yang diam membatu.Sabar itu ada hadnya tetapi andai keadaan sudah mendesak dan melampaui batas kita tidak boleh lagi berdiam diri.Mati tetap mati balasannya meski sabar itu tindakan terbaik.....



ANDAI SETERU BERANI BERDAGANG,  KAMI JUGA TAK GENTAR MEMBELI!!!

DEMI  MARUAH AGAMA ISLAM DAN MALAYSIA TERCINTA KAMI RELA BERGADAI NYAWA.













No comments:

Post a Comment