Monday 25 March 2013

Ng Lum Yum Terima Ugutan Bunuh.

Ng Lum Yum Bekas Pengasas PKR Terima Ugutan Bunuh Dari Al Juburi.


Ng Lum Yum Bekas Pengasas PKR


Semakin hampir kepada pilihanraya ke 13 semakin panas nampaknya Anwar Ibrahim yang kononya nak menjadi Perdana Menteri menggantikan Najib Razak selepas PRU ke 13 ini. Anwar Ibrahim semakin meroyan dan cukup panas dengan apa yang didedahkan satu persatu oleh Blogger tak tidak kurang bekas bekas pemimpin PKR.

Semalam Gomo perolehi satu maklumat bahawa Ng Lum Yum bekas PKR yang merupakan pengasas Parti Keadilan Nasional (PKR) telah menerima ugutan BUNUH daripada pihak pihak yang dipercayai berkait rapat dengan Anwar Ibrahim.


Gomo telah menghubungi Ng Lum Yum malam tadi dan beliau mengesahkan menerima panggilan talifon dan sms ugutan serta meminta Ng Lum Yum berhenti daripada meneruskan ceramahnya yang mendedahkan perilaku sumbang dan kegiatan jahat Anwar Ibrahim ketua Umum Pakatan Pembangkang.




Menurut Ng Lum Yum juga, rakan rakan bekas pimpinan PKR yang turut sama dalam menjelaskan kepada rakyat tentang kejahatan dan pengkhianatan Anwar Ibrahim. Saudara Ezam Mohd Nor, Zahid Mat Arip dan beberapa lagi nama lain turut mendapat ugutan daripada pihak ANwar Ibrahim.

Inilah modus operandi Anwar Ibrahim yang akan menghapuskan sesiapa sahaja yang akan menentang beliau. Beliau tahu bahawa pendedahan demi pendedahan yang dilakukan oleh bekas bekas pimpinan PKR mendatangkan impak besar buat Anwar Ibrahim dan mematikan langkah beliau untuk memegang tampuk kuasa Perdana Menteri sepertimana yang diidamkan.

Anwar Ibrahim jangan ingat beliau hebat dengan mengupah pihak pihak tertentu untuk menghapuskan orang orang yang menentang beliau. Rakyat dibelakang kami bagi mengetahui kebenaran siapa manusia jijik yang bernama Anwar Ibrahim ini.

Untuk makluman disini pimpinan PKR yang telah keluar parti:


Jelaslah menunjukkan bahawa PKR parti samseng yang akan menghapuskan siapa sahaja yang menentang beliau sepertimana Anwar Ibrahim dipenjarakan 6 tahun kerana salah guna kuasa dan Rasuah pada waktu lalu kerana cuba menghapuskan individu individu yang mendedahkan perilaku sumbang Anwar Ibrahim.

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara

Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam

Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa

Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara. - papagomo.com

No comments:

Post a Comment