Tuesday 2 April 2013

3000 Orang Membanjiri Ceramah Ustat Rujhan Di Wakaf Baru.





Ustat Rujhan Abd Rahman sekali lagi telah menggegarkan para pemimpin PAS Kelantan pada ceramah yang di adakan di Dun Wakaf Baru.Dengan jumalh kehadiran 3000 orang beliau dengan penuh bersemangat telah menyampaikan dan memberikan penerangan tentang beberapa isu serius yang bersangkut paut dengan beberapa orang pemimpin Pakatan Pembangkang.

Antara pemimpin yang turut hadir pada malam itu ialah Datuk Rosdi Abd Aziz,Datuk Wan Haspah beserta jentera Dun Wakaf Baru.Melalui jumlah kehadiran penduduk dari beberapa kampung berhampiran kita dapat merasakan bakal berlaku perubahan dalam pemerintahan kerajaan PAS Kelantan.

Antara isu yang telah disentuh dan di tekankan oleh beliau ialah berkenaan isu kalimah ALLAH,isu akidah umat islam sejagat dan isu baru berkaitan pemimpin PAS berkenaan video seks Nabi Muhammad S.a.w dan juga isu kehadiran Yb Wakaf Baru ke perhimpunan bersih.

Dalam kerancakkan Ustat Rujhan menyampaikan ceramah suasana turut di serikan dengan beberapa suara yang meluahkan kekecewaan dan kemarahan kepada pemimpin2 PAS dan Pakatan Pembangkang.Di akhir majlis rata2 tetamu yang hadir di lihat benar2 faham dan jelas berkenaan perkara2 yang telah di bangkitkan khususnya bagi kesedaran rakyat kelantan.

Jelas sekali sehingga masa ini sebenarnya rakyat kelantan ternanti-nantikan satu perubahan dan taraf hidup yang lebih baik.Tapi sayang seribu kali sayang PAS Kelantan hanya indah khabar dari rupa sepanjang 23thn pemerintahan mereka.

1 comment:

  1. cukup takat ini saja PAS... jangan bawak umat Islam terjun tebing akidah!!!

    ReplyDelete