Saturday 20 April 2013

#GE13 : Email Istimewa Rafizi Ramli Desak PKR Boikot & Batalkan Semua Program PAS Tersebar!. #TolakPR #VoteBN #PRU13 #BNBaru





                          


Transkrip kiriman emel di antara Rafizi Ramli dengan pasukan rundingan PKR seperti disiarkan di atas mendedahkan bahawa Pakatan Rosak yang terdiri daripada PAS, PKR dn DAP tidak pernah sepakat, sebaliknya mereka bergolak serta memburuk-burukkan satu sama lain.



Emel Rafizi Ramli dan beberapa nama pemimpin besar Pakatan Rosak yang didedahkan di blog TeganuHOT turut menyatakan bahawa PKR bertindak membatalkan serta memboikot PAS gara-gara PAS dikatakan bersikap kurang ajar terhadap tuntutan kerusi yang dibuat oleh mereka.



Adoiyaiiiiiii!!!

Kantoi lagi!

Selepas PAS kantoi dengan pendedahan cerita-cerita lucu mereka kini tembelang PKR pula pecah.Patutlah ramai yang kata orang-orang PAS ini memang diajar untuk menjadi kurang ajar dan biadap!

Pakatan Rapuh sejak dari sebelum hari pembubaran Parlimen lagi menuduh BN kononnya mengalami masalah dalaman yang serius, walhal hanya terdapat beberapa individu sahaja yang tidak berpuas hati dengan pengumuman calon tempoh hari rupa-rupanya mereka telah bergaduh kerana kerusi sejak 2011 lagi.Cakap tak serupa bikin!.Yang nyata mereka sendiri masih berbalah sesama mereka dalam keadaan masa untuk mengundi telah hampir tiba.

Untuk keterangan lebih lanjut jom kita baca sambungan Rafizi Ramli bengang dengan PAS [SINI]

No comments:

Post a Comment