Saturday 20 April 2013

#PRU13#GE13 : Kit Siang Menangis Takut Kalah, Guna Isu #CEC ROS Memburukkan BN#TolakPR #VoteBN




Suruhanjaya Pilihan Raya telah menyatakan DAP masih dibenarkan untuk menggunakan logo parti mereka sendiri pada PRU13 dalam kenyataan semalam.Tetapi mengapa mereka memilih untuk terus bertanding menggunakan logo PAS.Nampak tak betapa liciknya permainan mereka.

Mengikut fakta jelas sekali ROS ada sebab yang munasabah untuk melakukan siasatan kerana memang terdapat keraguan kepada proses pemilihan ketua-ketua DAP itu dan hal ini telah dimaklumkan kepada ROS oleh ahli DAP sendiri.DAP sepatutnya boleh mengelakkan isu tersebut kalau ia telah memaklumkan kepada ROS bahawa ia akan mengadakan undian baru.

Tapi DAP tidak menjawab sebaik sahaja ROS memaklumkan bahawa pemilihan CEC sejak Disember 2012 sebaliknya memilih untuk memperlihatkan mereka sebagai mangsa.

Bijak sungguh Kit Siang meraih simpati dan mengalih tumpuan pengundi cina di Gelang Patah dengan menjadikan ROS sebagai fakta penipuan DAP.Kit Siang menggunakan taktik kotor ini kerana tahu dia akan tewas di tangan Ghani Othman.




Keterangan dan gambaran di atas cukup untuk kita lihat untuk menilai perjalanan kes DAP dengan ROS. Tindakan Lim Kit Siang menangis dan menuduh ROS mengikut telunjuk BN untuk membunuh parti itu dalam PRU adalah satu tuduhan yang berniat jahat dan biadap.Disini kami lampirkan bersama sebagai bukti bahawa jelas tiada sebarang sifat khianat tehadap Parti DAP.





Cubaan DAP dalam meraih simpati dengan menggunakan lambang PAS dlm PRU kali ini akan memakan diri. Tapi tak tahu la kalau penyokong PAS begitu tolol dan amat berbangga sekali dan seterusnya sanggup diperkudakan parti komunis ini.

Disini kalau kita lihat DAP bijak menghidu peluang.Lim Kit Siang tahu tanpa undi Melayu mereka sampai mati pun tidak akan menang banyak kerusi. Malah dengan hanya beberapa kerusi parlimen yang ditandingi mereka sama sekali tidak akan mampu untuk membentuk Kerajaan.

DAP sememangnya telah lama tidak percaya dengan PKR kerana mereka tahu yang kawan mereka tu jenis suka ‘tikam dari belakang’.Tindakkan ketara mereka dalam cara ‘memakan’ Parti Rakyat Malaysia dengan menabur janji manis adalah sebagai satu contoh. Syed Hussin Ali dijadikan Timbalan Presiden dan kemudian dipaksa pencen bagi memberi laluan kepada Azmin. Kini mereka mengkhianati Parti Sosialis Malaysia, serpihan parti rakyat yang khabarnya tidak dibenarkan menggunakan lambang mereka.




Itulah sebabnya mengapa DAP lebih suka menggunakan lambang PAS.Mereka semua tahu pemimpin -pemimpin dalam kepimpinan PAS telah dikuasai nafsu dan emosi dendam kepada BN sejak sekian lama lagi.

Dengan penggunaan lambang PAS juga bakal memberikan mereka lebih kerusi jika dicampur dengan PAS. Apatah lagi mereka sedar bahawa penyokong PAS amat taksub dan mengikut apa saja diminta oleh pemimpin mereka. Maka ahli-ahli syurga yang dijamin pemimpin mereka ini akan mengundi DAP yang mana pemimpin mereka pernah meminta langkah mayatnya sebelum jadikan Malaysia negara Islam.

Sedarkah anda bahawa DAP sedang memperdaya dan menipu orang Melayu Islam dengan menggunakan lambang parti Islam. Ini adalah satu taktik meraih simpati yang amat hebat. DAP tidak mengambil strategi Sun Tzu tetapi menggunakan strategi Muawiyah yang menjunjung Al-Quran di hujung pedang untuk mengalahkan tentera Saidina Ali.



Faham ke tak info grafik di atas?

Ia direka khas untuk dungu PAS faham, tetapi kita tahu tahap akal dan kepala hotak orang PAS tidaklah panjang mana.

Soalan yang dungu PAS lupa tanya kepada ROS adalah, bilakah pembatalan keputusan pemilihan CEC diadakan?

Jawapan dia 15 Disember.

ROS bertindak berdasarkan aduan ahli DAP sendiri, bukan ahli UMNO atau kompenen BN.

DAP boleh menggelakkan masalah ini jika mereka menjawab ROS dengan mengatakan pengundian semula diadakan.

Tapi DAP pilih untuk guna isu ini bagi meraih undi simpati melalui unker Kit Siang.

Dungu PAS mari sini nak bagitahu yang batal adalah keputusan pemilihan CEC, bukannya pertubuhan DAP.

Double-Y

No comments:

Post a Comment