Friday 19 April 2013

#PRU13 : KANTOI !!!PAS Paksa Pengikutnya Hadiri Ceramah Mereka #GE13 #TolakPAS #Vote4BN




Bo la weeeeiiii,bo la weeiiiiiiiii,bo la weiiiiii.Mengapa kita perlu tingggalkan PAS?.Kerana PAS bukan nya benar-benar memperjuangkan islam.PAS kini jika kita halusi lebih ghairah dan begitu bernafsu sekali untuk menawan Putrajaya.Isi kandungan dalam surat diatas adalah sebagai bukti yang 'SUNGGUH MEMALUKAN'.

HaHaHa. Mereka ni berikan arahan atau paksa pengikut mereka untuk hadir ceramah yang PAS anjurkan.Cuba tengok betul-betul tarikhnya pun salah. Macam mana nak mentadbir negara kalau benda kecil ni pun boleh silap. Memang sangat cuai dan sangat memalukan sekali.

Sekarang masih lagi dalam tahun 2013. Belum masuk 2014 pun lagi. PAS nak jemput orang ramai ambil pun kena ambil masa setahun. Ramai ke yang akan datang nanti kalau orang ramai dijemput setahun sebelum ceramah itu diadakan.Patut lah dalam tempoh 23 tahun Negeri masihduduk di takok lama lagi.Hanya bijak dalam menyampaikan arahan tapi tidak dalam melakukan tindakkan.Isu-isu besar yang melibatkan beberapa pemimpin tertinggi mereka juga hingga hari ini masih tiada jawapan dari pihak mereka.




Zaman sekarang ni memang PAS selalu buat silap ke? Tarikh Penamaan calon dikatakan 17 Mei 2013. Bulan Mei baru nak umum calon?? Baik simpan je niat baik Tok Guru tu sebab mengundi 5 Mei dan dalam bulan Mei BN dah tubuh kerajaan Malaysia dah. PAS baru nak umum calon. HaHaHa.

Bo La Wei Tok Guru. Rakyat Kelantan sudah mahu TUKAR. Tok sey Kekal doh. Nanti Kelate jadi negeri batu asas.

Double-Y

No comments:

Post a Comment