Thursday 18 April 2013

PRU13#G13#[Hot Video] Tabiat Kaki Songlap Teresa Kok Di Bogelkan Bekas Pembantu Peribadinya #TolakDAP#TolakPR#Vote4BN




Teresa kok adalah antara Pemimpin DAP yang paling lantang dan kerap menuduh BN dengan amalan rasuah.Teresa Kok sebenarnya adalah seorang yang maha hipokrit.Sepatutnya beliau lebih menjaga kepentingan rakyat di Seputeh, tapi Teresa sibuk menjelajah negara untuk menjaja betapa kerajaan BN diselubungi rasuah.Rakaman Video diatas adalah pendedahan dari bekas pembantu peribadi Ahli Parlimen Seputeh ini .Tony Tan telah membogelkan Teresa berkenaan penyelewengan wang yang sepatutnya disalurkan kepada ibu-ibu tunggal.

Kewibawaan dan kreabiliti Teresa Kok sebenarnya telah lama dipertikai dan dilihat sebagai pemimpin yang tidak layak memimpin DAP sebagai sebuah parti berbilang kaum.Sebaliknya Teresa hanya mementingkan kaum Cina semata-mata.Hingga ke hari ini masih ada lagi ahli yang masih terus mempertikai kewibawaan dan kreabilitinya selain melabelkan Teresa sebagai tidak layak memimpin dan menjadi Pengerusi DAP Selangor.

Ramai yang menyedari sepanjang beliau menjadi pemimpin, akar umbi DAP sudah berpecah dan tidak sehaluan lagi. Contoh yang paling jelas adalah dalam Konvensyen DAP Selangor pada tahun 2010, Teresa hanya mendapat 437 undi daripada 803 undi, ini membuktikan bahawa separuh dari perwakilan DAP tidak mengundinya.Pada masa pemilihan itu di lakukan, Teresa mendapat kedudukan nombor 11. Namun dia tetap dilantik Pengerusi DAP negeri. Bagaimana ahli-ahli DAP boleh bersatu jika Teresa Kok terus menjadi Pengerusi DAP negeri?,”

Ramai sebenarnya yang kecewa dengan Teresa, kerana dia boleh meminta apa sahaja termasuk jawatan EXCO dari Menteri Besar Selangor ketika itu, tetapi dalam masa yang sama, Teresa ternyata jelas mengabaikan masyarakat Melayu dan India di seluruh kawasan Parlimen Seputeh.Sedangkan rakyat dalam kawasan Parlimen Seputeh sendiri telah ditipu hidup-hidup dan diabaikan begitu sahaja oleh beliau,pastinya satu pekara yang lebih teruk dan keadaan huru hara akan berlaku jika orang seperti ini masih dipilih untuk menjadi Pemimpin di Malaysia.


#Tolak DAP #TolakPKR. Bersama-samalah kita mengembalikan kesejahteraan hidup rakyat Selangor #Vote4BN.























No comments:

Post a Comment