Friday 12 April 2013

[VIDEO] BUKTI #REJIM PAS KELANTAN ZALIMI TEMPAT ANAK2 ISLAM BELAJAR AGAMA #TUKARKELANTAN#PRU13


 Dibawah ini adalah dari artikel saya sebelum ini.....

Setelah mengeluarkan bermacam-macam fatwa songsang dan hukum membabitkan soal dosa dan pahala kini dengan begitu kejam dan zalim sekali mereka telah menyita tempat dimana anak2 islam akan belajar dan meneruskan perjuangan syiar islam yang sebenar di Pondok Genting.

Tempat ini adalah tempat bagi mereka yang benar2 ingin mendalami ilmu islam.Inikah tindakkan dan sokongan yang di berikan oleh kepimpinan yang kononnya membangun bersama islam.

Ini berlaku kerana disebabkan kebanyakkan Tok Guru sekolah pondok yang semakin hari semakin berani dan tegas menolak Islam palsu ciptaan regim PAS.

Malang sekali bagi mereka apabila menjadi mangsa politik tanpa memikirkan nilai2 kemanusiaan ini.Regim PAS hari ini sebenarnya lebih zalim lagi daripada regim taliban Afghanistan.Mengapakah Regim PAS begitu zalim sekali sekali berbuat seperi ini hanya kerana lebih mementingkan perjuangan mereka dalam politik.

Sungguh tak di sangka sungguh tak diduga bahawa sebenarnya PAS hari ini sebenarnya dengan begitu biadap sekali tidak memperjuangkan islam.Maka tidak hairan lah kalau mereka secara terang terangan sanggup untuk bersekongkol dengan DAP.

NA'UZUBILLAHHIMINZALIK.... Ternyata ianya bukan lah sandiwara dari Umno/Bn, Tv3 mahupun Utusan Malaysia...

Sama2 kita saksikan hasil dari liputan langsung yang telah pun di lakukan.




No comments:

Post a Comment