Tuesday 30 April 2013

#GE13 :PANAS!!!Tg Nik Aziz Cabar Ibrahim Ali Kemuka Bukti Sebenar Isu Hak Milik Tanah #SaveKelantan #TukarKelantan #PRU13





Nik Aziz miliki aset berupa lot tanah yang bernilai RM 4 Juta!

Pendedahan Presiden Perkasa yang juga calon Parlimen Pasir Mas Datuk Ibrahim Ali siang tadi bukan sesuatu yang mengejutkan bagi pengamal media baru di Kelantan.

Pendedahan tiga lot tanah yang dianggarkan bernilai RM4 Juta itu sekaligus meranapkan status 'zuhud' yang dipertahankan oleh TG Nik Aziz sepanjang menduduki kerusi empuk MB Kelantan.

Sebelum ini seorang rakan Facebook - Mohd Rodzi juga pernah mengirimkan kepada saya cabutan carian yang dibuat oleh beliau, hasilnya terbukti TG Nik Aziz memang memiliki beberapa lot tanah. Tetapi kertas cabutan tersebut agak kabur :- Double Y




Diam tak diam, dalam kezuhudan yang ditonjolkan oleh Nik Aziz dan keluarga, Nik Aziz telah berjaya mengumpul sebegitu banyak harta. Ini baru tanah sahaja, dan difahamkan nilai semasa kesemua tanah bernilai RM 4 juta, itupun belum lagi dikira stesen minyak Petronas yang dimiliki oleh isterinya. Kesemua harta ini diperolehi setelah Nik Aziz menjadi Menteri Besar Kelantan. Jadi tidak mustahillah Nik Aziz boleh dinobatkan sebagai "Ulama Zuhud Terkaya Di Malaysia".

Lihat sendiri bukti-bukti harta kekayaan Nik Aziz dan isterinya. Penulis tertanya berapakah pendapatan bulanan Nik Aziz dan isterinya yang dikatakan hanya suri rumah? Jika mempunyaiperniagaan apakah perniagaannya.-tukarkelantan














Kita tidak hairan jika aset-aset yang bernilai jutaan ringgit itu dimiliki oleh seorang MB yang tidak mengeluarkan fatwa-fatwa songsang kerana selari dengan kejahilannya, namun kita sukar menerima jika seorang MB itu dipuja alim namun rakusnya umpama serigala.

Rakyat menangis di Ulu Kelantan, tanah yang mereka teroka berpuluh tahun berterusan dinafikan oleh kerajaan Pas Kelantan. Adakah Nik Aziz lupa dengan mereka sehingga begitu tergamak untuk milik tanah-tanah sebagaimana berikut.-Gelombang.kick

Disini kelatetodays hanya bertindak untuk membantu menambahkan lagi power cermin mata pihak-pihak tertentu yang mungkin masih belum jelas berkenaan isu pemilikkan tanah persendirian Tg Nik Aziz yang hangat dan menggegarkan persada berita tanahair kita sejak semalam lagi.Berbagai andaian semestinya telah menjadi tanda tanya rakyat jelata.

Persoalan tentang kebenaran yang akan meniti dari bibir ke mulut ini mungkin akan mengakibatkan Tok Guru masuk spital lagi.Secara logik akal beberapa orang blogger dari negeri kelantan telah pun mengutarakan pendapat dan rasa hati masing-masing.Bagi penulis pula tak mustahil Nik Aziz boleh simpan aset-aset sebegini banyaknya.Berapa banyak tanah rakyat Kelantan yang telah tergadai dengan cara yang begitu licik sekali.Dengan apa yang telah berlaku bagi saya kemungkinan besar kebanyakkan lot - lot tanah ini adalah hasil pemberian dari beberapa "TYCOON BALAK".

Jumlah pemilikkan sebenar yang telah di dedahkan oleh Datuk Ibrahim Ali kesemuanya adalah 27 lot yang mana 14 lot diatas nama beliau dan 13 lot lagi diatas nama isteri beliau.Begitu zuhud sekali Nik Aziz hingga mampu untuk mempunyai harta terselindung yang pada masa ini di anggarkan berjumlah melebihi 10juta ringgit.

Buat mereka-mereka yang tegar dan terlalu taksub kepada PAS nasihat saya halusi dan nilaikan lah sendiri pemimpin-pemimpin anda ini.Disini juga jelas lah sudah mengapa Tg Nik Aziz tetap berkeras akan terus bertanding dan mempertahankan jawatan MB Kelantan walaupun dalam keadaan beliau berkerusi roda seperti saing baiknyer brother Karpal Singh.











SESUATU AKAN MENYUSUL SELEPAS INI.......JENG JENG JEEEEEEEENG......














No comments:

Post a Comment