Thursday 28 February 2013

[VIDEO] : Blog #TukarKelantan Dedah Port Kedua Karaoke Terbuka di Kelantan



KOTA BHARU- Belum pun terjawab isu 'gelek kucing garong' yang hanya 600 meter dari Masjid Tok Guru, rakan blogger TUKAR-KELATE! hari ini bertindak mengeluarkan lagi satu rakaman yang memaparkan aksi wanita sedang berkaraoke secara terbuka sambil ditemani cahaya kerdipan lampu umpama kelab malam.

Menurut blog tersebut, lokasi karaoke yang menjadi pilihan golongan veteran itu terletak hanya 2.6 kilometer dari rumah Nik Aziz iaitu hanya 2 kilometer dari Jalan Long Sulaiman iaitu lokasi yang memaparkan aksi goyang gerudi semalam.


Pendedahan ini pastinya bakal membuatkan Tok Guru Nik Aziz pening kepala kerana, belum pun selesai isu menyamakan penerima BR1M 'haiwan', beliau dikejutkan pula dengan aksi kemaksiatan yang berlaku tidak jauh dari rumahnya.

Berdasarkan rakaman dan bukti yang didedahkan, jelas sepanjang PAS memerintah Kelantan. Rakyat di Kelantan belum lagi diberikan dengan ilmu Islam sebenar. Sebaliknya rakyat Kelantan telah didoktrin supaya 'wala' kepada parti PAS setiap kali Pilihan Raya.

Maka tidak hairanlah jika rata-rata masyarakat Kelantan, menanggap kata-kata Tok Guru iaitu "bagi gula kacau, bagi duit ambik, bagi kain pakai, tapi bagi kertas undi, pangkah PAS" sebagai 'fatwa' yang perlu dipatuhi setiap kali tibanya Pilihan Raya.

Sumber video dan gambar : tukar-kelate.blogspot.com

No comments:

Post a Comment