Sunday 27 January 2013

PRU-13 Fikirkan Masa Depan Generasi Muda

PASIR PUTEH - Rakyat diingatkan supaya memikirkan masa depan generasi muda ketika memilih pemimpin dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13). 

Penyelaras Pilihan Raya Kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Selising, Rusli Abdul Rahman berkata, perancangan yang dilakukan hari ini adalah amat penting bagi memastikan kehidupan generasi masa depan terjamin. 

Beliau berkata, hanya kerajaan yang mempunyai pengalaman dan ilmu seperti Barisan Nasional (BN) sahaja mampu membawa kemajuan kepada negara melalui pembangunan yang dirancang. 

"Semua itu tidak dapat dilaksanakan andainya tidak mendapat mandat besar daripada rakyat," katanya ketika berucap merasmikan majlis Penyampaian Bantuan Persekolahan RM100 di Sekolah Kebangsaan (SK) Berangan di sini semalam. 

Seramai 306 murid dari tahun satu hingga enam menerima bantuan tersebut. 

Yang turut hadir Guru Besar, Mohamed Rusli Awang Mat dan Yang Dipertua Persatuan Ibu Bapa dan Guru, Datin Rapiah Mohd. Zain. 

Rusli berkata, rakyat perlu sedar tanpa gandingan dari Kerajaan Persekutuan dan negeri, banyak projek tidak dapat dilaksanakan dengan baik.

No comments:

Post a Comment